Hlavní činností naší společnosti je poskytování služeb ve velmi vysoké kvalitě a na profesionální úrovni.
1) Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.
2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění.
3) Proškoleného kandidáta seznámíme s vedoucím, s pracovním místem, s náplní práce a s pracovní dobou.
4) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností. Klient dodá pouze pracovní oděv či obuv v případě jednotného oblečení na pracovišti.
5) Po zkušební době 2/3 dnů (které nejsou klientovi účtovány), a v případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.
Nabízíme nejširší sortiment kancelářských potřeb od těch nejrenomovanějších dodavatelů. Díky spolehlivému a rychlému dodacímu procesu máme spokojené klienty z řad státní správy a největších firem komerční sféry po celé republice, kteří rozumně využili tuto divizi naší společnosti. Jedná se o oblíbenou formu náhradního plnění.
Díky razantnímu vývoji a restrukturalizaci kvalitně a spolehlivě plníme požadavky našich zákazníků a neustále udržujeme krok se současnými obchodními trendy.
Jsme ideálním partnerem pro řešení moderních kanceláří, konferenčních i veřejných prostor. Poskytujeme špičkové a komplexní služby a řešení v oblasti realizace administrativních i bytových interiérů.
Divize ICT se zabývá komplexním portfoliem od dodávek výpočetní techniky (pracovní stanice, notebooky, servery, tiskárny, aktivní síťové prvky LAN), přes dodávky SW (Microsoft, Adobe, Oracle atd.), až po služby spojené s ICT (jako například konzultace, analýzy procesů a IT atp.).